Returnarea produselor

Politica de returnare a produselor

Politica de returnare a produselor Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți atunci când cumpărați de pe site-ul www.patiser.ro! Dacă nu sunteți mulțumiți din orice motiv, trimiteți-ne un email la office@patiser.ro în maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat și vă returnăm suma plătită pentru produse, cu exceptia sumei achitate pentru transport . Patiser.ro va trimite curierul la adresa indicată de dumneavoastră și va prelua coletul de retur. Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client. În cazul în care dumneavoastră constatați o defecțiune a produsului, Patiser.ro se obligă să îl înlocuiască sau să returneze banii în cel mai scurt timp. Se pot returna produsele atât în showroom-ul Patiser.ro, cât și prin curier, după transmiterea unui e-mail către office@patiser.ro.

Înlocuirea produsului sau rambursarea banilor

  1. Se completează formularul de retur sau se trimite un mail către office@patiser.ro;
  2. După ce solicitarea a fost trimisă, produsul trebuie ambalat iar Patiser.ro va trimite curierul la adresa indicată și va prelua coletul:
    • Produsul împreună cu ambalajul producătorului trebuie să se prezinte în formă în care a fost primit.
    • Returul produsului trebuie să fie însoțit de toate documentele primite la livrare (certificat de garanție, declarație de conformitate, ghid de utilizare, etc.);

După primirea și procesarea returului vei fi contactat de unul din reprezentanții noștri pentru a stabili detaliile înlocuirii produsului sau metodă de rambursare a banilor.

Excepții și note

Nu se pot returna produse aflate într-una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsele care au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau consum, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice;
  • Produsele sunt incomplete, nu sunt însoţite de toate accesoriile;
  • Produsele aduse pe comandă specială;
  • Aparatele care au fost instalate, montate sau folosite;

Ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.